Gæt Svaret - Lærervejledning.pdf
Gæt Svaret GANGE v1 - Opgaveark.pdf
Gæt Svaret GANGE v1 - Svarark.pdf
Gæt Svaret GANGE v1 - Løsningsark.pdf
Gæt Svaret GANGE v2 - Opgaveark.pdf
Gæt Svaret GANGE v2 - Svarark.pdf
Gæt Svaret GANGE v2 - Løsningsark.pdf
Gæt Svaret GANGE v3 - Opgaveark.pdf
Gæt Svaret GANGE v3 - Svarark.pdf
Gæt Svaret GANGE v3 - Løsningsark.pdf
Gæt Svaret GANGE v4 - Opgaveark.pdf
Gæt Svaret GANGE v4 - Svarark.pdf
Gæt Svaret GANGE v4 - Løsningsark.pdf
= adgang til filer kræver
PLUS abonnement
SUPER - så forstår jeg bedre
Hej Kennet Jeg ville bare være sikker på, at der ikke var ét eller andet kompliceret, som jeg havde misforstået. TAK! 18. december 2015Variation
Hej Nina, nej det er klart at jo større elever, jo hurtigere skal aktiviteten gennemføres. De store er taget med i målgruppen, da det kan benyttes som en "tabeltrænings" aktivitet, som lægges ind i en lektion som en slags "powerbreak" - så juster tempoet efter alderstrin. 17. december 2015Lette opgaver?
Har jeg forstået det rigtigt, at eleverne skal bruge 2-4 min på at regne stykker som 4 gange 5 og 3 gange 8? Det kan da umuligt være tiltænkt mellemtrin og op til 8.klasse? Eller har jeg misforstået noget? 17. december 2015